Trenings uke nr. 2

Da er vi klar for en ny treningsuke. Og trenerteamet har stått på for å organisere aktiviteter for våre ivrige utøvere. Under kan dere lese aktivitetsplanen vår for denne uken. 

 

Det blir noen endringer i løpet av uken. Vi har satt opp to fellestreninger, men vi ønsker å legge inn en trening til. Det har imidlertid vært dårlig med snø på Klungset foreløpig. Vi arbeider derfor med å finne andre alternativer. Dermed kan dere forvente at det blir sett inn en ekstra trening på enten tirsdag eller onsdag. 

 

Utenom dette, så anbefales det selvfølgelig at dere trener flittig på egenhånd. 

Tur

Vi møtes ved Arsenalet kl 1700 og går tur til Kvitheia.

Ta med noe å drikke, og noe lett å bite i. Vi tar en liten felles pause før vi går ned igjen. Vanskelig å si noe om sluttid på denne økten da vi må se an hvor kaldt det er og energien i gruppen.

Dersom noen ønsker en lengre tur og/eller mer tempo, kan de komme med ønske og så ser vi på muligheten til det ved oppmøte.  

Søsken, foreldre og hunder er velkommen på tur med oss.

NB! Piggsko eller brodder er nødvendig for dem som vurderer jogging, og en stor fordel for alle.

Skøytetur

Vi møter ved parkering i Tortenlia kl 1700 og går opp sammen, men uten å trosse 1 meters regel. Det er glatt på tur opp så piggsko eller brodder er lurt for dem som har, men ikke et krav.

Ved Svartvatnet er det en gapahuk, vi ønsker at alle tar med opp en vedkjepp slik at vi kan lage felles bål vi kan få lys og varme fra. Det er også åpent for å ta med litt niste som kan varmes på bålet, men hovedfokus er ikke mat men aktivitet på isen. Alle må ha med hodelykter, gjerne en ekstra i sekken i fall batteriet går tomt. De som skal på isen SKAL bruke hjelm! Varme klær til pausene og lettere klær til turen opp og lek/trening på isen er lurt.

 

Sitteunderlag er godt å ha, vann å drikke må også med.

 

De som ikke har skøyter kan være på isen uten, vi satser på aktivitet for alle uansett. Dersom noen skal bruke samme skøyter må hendene sprites før og etter! I så fall husk egen antiback.

 

 

Vi blir glade for selskap av foresatte og søsken, men vi må passe godt på 1 meter avstand HELE ettermiddagen. 

Vi kjører en veltilpasset treningsøkt over teams. Når vi ikke har muligheten til å møte hverandre og ha innendørs trening. Så er trening over nett en god løsning. Da får vi muligheten til å være litt sosial og trene sammen likevel. 


Denne uken er vi så heldig å få Madelen Martinussen til å ta en treningsøkt med oss. 

Send påmelding til økten til: kimtorry1982@hotmail.com


Helst i god tid. Slik at jeg får tid til å legge dere til møte kanalen.